allt, om ingenting plus lite mer

Nu har jag hittat mina skor jag trodde jag söp bort då VI firade mig :)
Kommer ju fan inte ihåg ett jävla skit från den kvällen.
Eller kvällen började hemma hos jenny, sen kommer jag ihåg att vi gick ner till softbar.
Sen minns jag inte ett skit mer efter den kvällen. Kommer ihåg softbar i kanske 10min.
Sen är det bara svart, min plånbok hade ju tydligen sväva bland ALLA.. Haha! Bra där soff..
Och mina skor, kommer jag inte ihåg om jag hade på mig hem till jenny på dagen, eller om ja hade dem hemma?
Eller om jag hade dem hemma hos mamma&pappa.. Men nu kom dom fram igår :)
Och dom va hemma hos mamma & pappa .. =D , haha!

Nej, nu städar jag för fullt.
Det är LUCIA, och jag är hemma nykter *wiie*

Men eh, orkar fan inte dricka. Ser fan inte de roliga i det längre ;S
De är kallt, och man hamnar på Softbar. Det går massa massa pengar där!
Sen så känner man sig fattig dagen efter. Sen om man sitter hemma hos någon blir man rastlös efter ett tag!
Om det inte händer någonting vill så att säga, haha!

Inte handla några j-vla julklappar heller =/
Känner mig rätt stressad just nu faktiskt om ja ska vara ärlig.
Men de hinna med, bara 1½ vecka kvar nu ju, HAHA!
Shiiiit va tiden går fort..

Imorgon blire Bingolotto med Anna&Pierre =)
Imorgon ska jag FAN vinna alltså. Imorgon blire en NY bil eller 1 miljon, Haha!
Nej, men det skulle fan va drömmen alltså. Vinna en massa pengar.
Istället för 1ny lott, eller 100kr. Fan slå till med 1miljon på direkten istället.

Anna fyller föresten 20år idag =) Grattis gumman!

Funderar på att hoppa in i duschen snart, och kanske kliva över till anna&pierre!
Ska sms:a och fråga va dom gör, dom kanske vill kolla på en film :)

Ha det bra, hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0