Lördagen!

Började med att jag va hemma hos mamma&pappa och tog det lungt, åt lite god mat osv.
Sen åkte jag hem och städade :) haha! Sen tralla ja över till anna och pierre och kolla lite på tv & stre!

Sen skicka Jockää sms om att vi skulle ut me Hoff, eftersom att det va ingen annan som ville!
Så vi tyckte så synd om han, så vi hängde med ut :) Drog till älvenäs och bytte däck/fälgar.
Dom va ju inte så jävla läckra då da, hahahah..
Sen drog vi hem till Roger och hälsade på, men där va det typ "bråk" med en snubbe.
Och sånt pallar man ju dock inte då da. Va där kanske 1timme eller någonting.
Sen åkte vi ut :) Tog det lungt, va bara me ut för att umgås och ha roligt liksom.
Tog mig 2-3öl sen va det inge mer. Eller jag fick en grogg + lakritsshot av Christopher också! haha
Men jag va nykter och hade de skit trevligt.
Va sjuk, och trött. Men hängde med ändå för att umgås =)
Men det märks att jag är lite mer sjukare idag ska så att sägas ;/ haha..
Men de va nog värt de, stackarn! Första helgen fri, och ingen vill åka me..

Nyss duscha, sitter och väntar på Jockää!
Vi ska över till Anna & Pierre och spela lite Bingolotto och umgås=D

Nu måste jag ha mat, är HUNGRIG!

Två månader idag :) , pusshej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0