Redigt kalas.

Jag fick en 37" LSD tv av mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och morfar :)
Tack så hemskt mycket för den underbara tv:n.. Den är skit bra, och SKIT snygg!

Av kusinerna - 400:- på Ikea, tacktack :D
Av Sandra&Loa - 400:- på Gina Tricot. Tacccccckkkaar..

Blev skit nöjd med alla presenter iallafall :)

Lördagen - fyyyyyyyfaaaan vilket kalas.
Började lite små lungt med 6öl och 2nya jul cider.
Sen började jag hugga in på bacardi lime..
Blev fullare och fullare, och sen va ja klappkanon.
Kommer inte ihåg ett skit ifrån Softbar typ!
Bara att jag fick öl&jägermister av nori och aidin. (?) haha..
Sen jäklar klappa det till i huvudet MER =) HAHAHA..
Pickie skulle lyfta upp mig och sjunga för mig tror ja?
Men han tappade mig, och ja svimma väl av kanske i 5min? Efter det minns jag inte ett jävla skit ;D
Jenny hade köpt hamburgare till mig på Centrum Grillen. Kommer inte ens ihåg att ja hade äte? haha..
Sen efterfest hemma hos jenny&pickie. Och där hade ja och pickie lögga sked i sängen. HAHA!
Inge däckade vi inte för ALL del ;D hahaha..

Vaknade på något konstigt sätt som ja inte ens vet?
Hade gått hem, me FEL kasse.. Haha..
Vet inte hur ja kom hem, eller vilken väg jag tog? hahaha..
Vaknade på toaletten iallafall vi 5-6 på morgonen.. Shiit va ens liksom ;S ?
Så blir det när man inte dröcke på 6veckor. Man blir KLAPP KANON DRET FULL.

Söndagen - Vi alla gick ner och tryckte på softbar.
Senare på kvällen skulle ja och jenny ner till pekås och handla.
ja kände hur ja va nära på att SPY! Jag sprang ut, men hann inte ända ut.
Utan spydde på PEKÅS! hahahaha.. Fyyyyyfffffffan :D
Så bakfull va ja, va det värsta jag varit med om faktiskt!


Nu blir det nytert ett bra tag te ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0