Mina kära vänner!

Nu sitter jag här i morgonrocken.
Ska snart hoppa in i duschen, sen ska ja dola lite.
Sen MÅSTE jag packa! För imorgon så ska ja åka. (tenneriffa)
Och inatt ska jag sova hemma hos farmor..
Så jag har inte så mycke mer att välja på mellan att skita it eller packa.
Måste verkligen packa ner allting, eller de sista iallafall.
Satt och funderade lite igår när elin (min syster) skrev till mig på msn.
Hon frågade "Sophie, va ska du ha med dig?"
Så satt jag och sa, troser, kläder, skor osv osv.
Så kom jag på , FAAAAN JAG HAR INGA TROSER ELLER SKOR MED MIG?
Ha ha ha , smart ibland. Så igår satt jag och skrev ner de viktigaste att ha med mig.
Som t ex, trosor-skor-kameran-tandborste+tandkräm-PENGARNA!
Tänk om man hade glömt det, och kommit ner me 8247284 olika kläder plagg bara! haha
Ibland är inte alla får i hagen hemma hos mig ibland. Dom har sagt ' jag drrrrrrrar '

Igår gjordes inte för hemskt för mycke.
Gick upp runt 12, då va de väla dags tyckte ja.
Sen vi 3 ungefär åkte jag hem till familjen och käkade mat.
Eftersom mamma fyllde år igår :)
Men vi firade henne i Lördags, då va de massa mat.
Massa alkohol och mycke folk ;D haha ..
Mamma tycker de känns rätt skönt att va 40år nu =)
bra det bara, nu säger hon att det börjar barka för mig! haha..
Att jag snart kommer ikapp henne, men jag kanske måste fylla 20först? haha..
Kommer sakna mamma&pappa som FAN nu när jag drar.
Men vi kommer ju ses när vi kommer hem igen (:
 
Va nere på Softbar igår också.
Hälsade på Malin =)
Riktigt skönt att bara sitta där och stri .
Tog mig en öl också, haha!!
Sen kollade ja på film "21"
Fast kolla bara 1timme typ.
Men ska kolla klart på den sen tänkte jag mig.

Nej nu får det bli duschen,
sen packa packa packa.

Mina kära vänner.
Jockää, Jämmy, Smaalin & Pickie <3
Jag kommer sakna er massa!
Jag älskar er .
Bättre vänner kan ja inte få!
Hoppas ni är oskadda när ja kommer hem.
Och att ni haft det underbart.
Ska försöka få underbara kort så ja kan visa er.
Och någon liten present kanske kommer vänta er.
Låg och tänkte på va tomt de kommer va utan er.
Men jag kommer ju tillbaka.
Men jag fick en tår i ögat igår..
Utan er , är ja svag <3<3







Ni är bäst!














Kommentarer
Postat av: Fie

Du är utmanad av mig på min sida =)

2008-11-03 @ 21:10:39
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0