Farmor&Farfar <3

Igår va det bara en lugn kväll, jag malin och jockä drog te KRP och köpte pizza.
Deras pizza är ju såååå go ju :) hehe!
Sen kollade vi på IDOL och dem hade ju ABBA tema igår så!
Och Loulou åkte ut :( lite synd faktiskt! Tycker hon va sköööön ja och frääään! hehe..
Sen så la vi oss kanske runt 2där. Och malin hade tydligen inte sovit nått inatt.
Men jag och jockä sov så gött så! Båda hade varit öppe tidigt på morgonen liksom.
Och malin hade vaknat på helt FEL sida av ängen idag alltså. haha..
Men så kan det va ibland, man är inte alls på rätt spår jämt!



IDAG!

Jag, mamma, pappa och elin åkte hem till farmor&farfar..
Vi firade farfar för att han fyllde år i Tisdags (:
Han blev hela 69år :) och så hade han namnsdag i torsdags också!

Så vi åt en jätte GOD fläskfilé gryta som farmor hade gjort.
och sen blev det ju efter-rätt också. Glass och sånt :)

Pinsam-tystnad va det iallafall vi matbordet där vi "barn" satt och åt iallafall.
Men va ska man säga då? Det enda jag fick fram va "guu, va tråkigt väder ute"
Sen typ "hur gåre me festandet för er då?" .. Liksom? Va fan ska man säga?
Träffas 2-4gånger varje år! Har ingenting gemensamt med någon.
Så det blev inte så hemskt mycke snack här inte.. HAHA!

Sen åkte jag hem, läste lite =) och nu sitter här här då da!
Sanna kommer nog sen också. För hon är hemma i f-haga.
Och JP skulle te skoghall, då kommer sanna te mig :) wiiiie

Blir nyktert idag också :)
Ska ju vara nykter ett tag nu så.
Känner ingen ork eller lust te att dricka heller faktiskt.

Puss på er! hejdå





Kommentarer
Postat av: Fie

Syns allt nu ?? pözz

2008-10-26 @ 09:33:08
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0