Tisdag!

Igår trallade jag på stan me mimmsan :)
Hittade mig 2st Bh:ar och ett linne .. Och käkade på "Nya peking"
Sen när jag kom hem, så kollade ja och mimmsan på one tree hill.
Sen så va det bara att bära ner ALL tvätt till tvättstugan.
När vi gick ner för att ta upp all tvätt i torkrummet så hade en av maskinerna inte startat :@ suuuck..
Va bara att starta om den de, hahaha..

Sen åkte ja, mimmi och jockä och hämtade malin.
Så drog vi till Coop Forum och handlade :)


Kom hem, tog upp all tvätt och hade mig.
Sen va det prison break! *spännande*

Idag

Fyller Marika 20år, grattis snutten <3 :)

Händer inte mycke idag inte?
Ska bära upp ett par stolar till vinden, sen ska ja dola lite hemma.
Hjälpa Sven *IGEN* att handla :( ...
Sen ska ja nog bara lägga mig och läsa min bok =)
Händer inte speciellt mycke mer idag faktiskt.

Desperata hemmafruar är det ju ikväll också, töligt spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0