Destination !!

uuh va trött jag blir på en del när dom bara ringer och tjatar på en.
tror dom att jag tänker släppa allt bara för att dom vill ha skjus?
nej verkligen inte, ta BUSSEN som alla andra innan man fick körkort liksom..! ( IDIOT )

 kanske ska blogga om va ja har gjort i veckan? hmm

måndags - kom till jenny strax vi 8..
gick ner till vårdcentralen och tog bort hennes "klämmor" eller va det heter :)
sen dola vi lite :) och åt ROTMOS! och va på expert och fick tillbaka min dammsugare :)
som hade varit borta 1månad, och dom hade skicka sms till ELIN iställe för mig *idiiiiiot*
och jennt köpte en mobil, men doooooock krångla den första på en gång då da, haha!! illa illa..

tisdags , gick till jenny runt 9 :) drog upp henne, åkte in till stan hämta pikupen!
medans jenny följde med hennes pappa till bergvik :) så jag hämta henne där.
så ragga vi runt lite :)  haha .. sen åkte jag hem till farmor&farfar .. sen va ja me sarah på kvällen!

ondag - väckte jenny , va me henne en sväng :) sen gick jag hem och dammsög :O jobbigt!
sen va ja me sarah på kvällen :)

torsdag , åkte hem till mamma i morse, gick till farmor & farfar me wille :) medans mamma tog bilen dit!
sen åkte mamma och wille med mig hem till mamma&pappa igen :) Ränsa i rabatterna =D
mamma tog kort på mig och skicka till jocke, HAHAHA!!!
sen va jag me sarah, åkte te stan och köpte oss lite kläder ;) haha !!

fredag - vet inte va som kommer hända imorgon?!
ska hjälpa sarah till molkom iallafall ;D eftersom stackarn har gips på högerarmen så kan ho inte köra bil..
så jag får va snäll och hjälpa henne till hennes mamma&pappa så hon kan tvätta sina kläder, haha!!
sen får jag se va som händer? kanske ska kolla på en film eller någonting?
får även se va min kille ska hitta på?! haha .. om han ska dricka öl eller inte? de skulle inte förvåna mig?!


nej kanske skriver imorgon, annars tar det väl en vecka eller två te ;D

" RÄNSA RÖRET " HAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HG ville att ja skulle vatra nykter idag, så han å ja kan dricka imöra ^^ Undrar hur bra det kommer att gå ;p Pussssss <3

2009-04-03 @ 10:15:02
URL: http://sletjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0