Färjestad <3

Idag är det match igen, lika nerväs som alla andra gånger.
Men nu står det ju faktiskt 3-1 i matcher.
Och om Färjestad tar hem detta ikväll, ja då vet ju alla va det är.
GULDET ÄR FÄRJESTADS IGEN =) <3
Då ska jag till stan och kolla läget, även imorgon vill så att säga :)
Men det spörra ikväll, men håller tummarna för dom ikväll!
Vill så gärna, det va ju som sagt 06 senast dom tog det.

Körde Jonathan till skolan imorse, snäll kompis jag är!
Klev upp 7imorse, hämta han vi tjugo i 8 =)
Sen åkte jag till pappa&mamma, sen malin!
Tjata på att hon skulle kliva upp någon gång , HAHA!!
Sen färgade vi håret på varandra, för min del blev det rött underhår och lugg.
Och för malins del va det bara färg av utväxten  :]

Nej, nu vänter jag på min älskling att han ska komma hem ..
Sen ska jag hämta Madeline och Henrik istan och köra dom till Sarah!
Kolla hockey blir, medans dom dricker. Sen om färjestad som sagt tar guldet blir det STAN!

Nej, nu ska ja kolla vidare på Scrubs!

Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0