min kille är snäll han :)

Igår va ja istan och snurra, tänkte kolla läget på shell osv..
det va BARA en massa KDR:are där  :S
dom va över allt, folk över allt som stod vi sina bilar och mätte sterioljud och vem som hade snyggast fälgar :S
jag drog så fort ja kunde, sen kom ja till statiol.. och där va sandra,norling,koffe,roblar och madde.
så jag stod och prata med dom en sväng :) sen så drog ja hem!
va så jävla trött *förlåt jenny om ja inte kom*
så sa ja till min kära pojkvän att jag skulle haft pikupen och glede med in på shell iställe.
och visat dom där kdr:arna vart skåpet skulle stå =D
så sa han "ja kan ställa på den igen åt dig älskling"
uuuuh va sööööööööööt då =) så himla snällt!
jävla idioter som tror dom äger shell såhär på kvälls-kvisten!
ja ska fan köra över dom me pikupen!!!!!

skulle vart te sthlm idag, men ja orka inte ;(
ja ska byta däck på mammas bil, och sen ska ja dola!

nej, nu ska ja dra mig te farmor&farfar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0