23 december 2009.

Nu är det dagen före julafta.
Herregud vad fort året har gått da.
Om 1vecka så är det NYÅR..

Idag är nog den mest stressade dagen på hela året.

Städa, tvätta, och dola med en massa saker.
Ställt in all öl på kylning i alla fall :)

Imorgon får man öppna paket *älska*
Och äta massa god julmat :)
Ska vara hemma hos farmor&farfar klockan 12.00 imorgon.
Jisses, jag måste gå upp 8 imorgon!

Eftersom att jag måste duscha, göra mig iordning.
Sen till Mamma, Pappa & Elin..
Får ju dock inte glöma lille Wille =)

Måste ju öppna klapparna där innan vi drar vidare.
Traditionen är ju KALLE ANKA =)

Sen på kvällen blir det iallafall sitta i garaget och dricka JUL groggar =)

Är glad över att jag bara ska till 4ställer imorgon.

Hem :)
Farmor&farfar :)
Mormor&Morfar :)
Och
Svärmor & Torbjörn


GOD JUL PÅ ER ALLA ..
ÖNSKAR ERA IDOLER SOPHIE & JOCKE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0