Snart julafta ;D

Hoho..

Sitter här och klockan är strax 23:30 denna måndags kvälla!
Jag har luggit och vridit och vänt på mig i snart 2timmar.
Kan inte somna, så jag tröttna och sätte på datorn.
Nu sitter jag här, kall om händerna som FAN också.
Även om mina stackars ben, brrrrr!
T-shirt och fårskinns töffler på mig (BRA SOPHIE)

Suttit och kikar runt lite och hitta världen sida.
(tackar jag gudarna för, så jag får skratta gärnet)

Kissie, Blondinbella, Kenza och massa andra jon.

Blondinbella - Helt okej tjej.
Hon har sina åsikter om massa konstiga saker.
Men vem FAN har inte det?
Men dock att hon passa mycket bättre i brunt hår.
Hon fick en annan lyster på huden och såg mer vuxen ut :)

Kenza - OMG!
En ganska helt okej brud ändå.
Inga intriger, bara detta bråk i helgen.
Om att en kille stötte på henne och hon slog te han.
(Skulle jag med ha gjort om jag upprepat nej ett antal gånger)

Men så kommer vi till den ja sitter och skrattar så förbannat åt hela tiden.
KISSIE

Jisses vilken BITCH..

Jag har förstora läpparna som ni kanske ser?
Men jag vill ju absolut inte se ut som Olinda eller någon annan bimbo.
MEN HALLÅ? Gör ingenting sånt da? SMART ASS..

Eller att alla vill bli som henne säger hon också i ett blogg inlägg.
Man sitter bara och skrattar och tänker " Va blire ? "
hahahaha.. patetiskt!

Även en annan sak som hon sa.
Hon hade köpt ett "Ed hardy" Linne.
Och så ni vet är det bara såna i STHLM som har råd med såna.
Så nu vet ni, ajjabajja om ni köper sånt.
Då har ni lånat pengar för att köpa såna dyra kläder.
HAHAHAHA.. hur skratt retande är inte de?


Nej fyyyy!!!

Kanske ska försöka igen att sova?
Ska ju ändåså upp 08.00 imorgon :|

Jocke - Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0