alla bitar börjar falla på plats...



Ibland känns det som alla pussel-bitar inte riktigt faller på plats.
Man blir ledsen och tänker tillbaka på det som får en att göra en lycklig.

Satt och tänkte för mig själv rätt mycke, varför.. varför inte?
många tankar som snurra runt i mitt huvud och jag visste inte varför.
Men nu har jag fått mina svar på mina frågor!

Känns konstigt att va utan Dig :(
Men känns skönt att vi kan prata nu iallafall ..
Kan nog bli trevligt på fredag kanske :) haha.

Nu sitter man här och klockan är 23:44.
Jag har så tråkigt så jag kan ungefär DÖ snart.. haha!

Nu har ja köpt mig lite kläder idag iallafall ;d
så nu vet jag vad jag ska ha på mig på AC/DC

Kolla på tv kanske?
skicka sms te jämmy nyss om ho va vaken.
men ho kanske sover ;D haha ..
hon ville ju in till 12 och köpa cigg och kôrv ..
men ja tror hon sover som sagt *haha*

Tittar på gamla kort, wiiiiiie ..

puss på er







jämmy är vaaaaaaaken ;p


Kommentarer
Postat av: Johan Gustavsson

ja men det där andra kortet är väl inte så himla gammalt så det kan hamna under gamla kort :-p

2009-01-22 @ 05:18:00
Postat av: Anonym

Men det är ju inte Dem som jag lagt upp på sidan som är gamla kort ;S

2009-01-22 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0