09-07-01 // Några timmar kvar

Nu sitter jag här i värmen.
Nyss dammsugit. *VARMT* kan jag lova er..
Jag trodde seriöst att jag skulle dö i mina egna ångor från värmen ;D haha!
Skura? hmm, aa men det blir senare ikväll..
Värmen är fruktansvär jämt just nu.
Klockan är halv 8, och det är 33 grader ute jämt just nu!

Idag har jag även gjort MYCKET!

10:30 - Tråkiga jävla arbetsförmedlingen (blev me i communicare)

Och efter det hälsade jag på Farmor&Farfar..
Dom sa att jag skulle ha det så ROLIGT på power meet.

14.00 - I.C.I

Och efter det drog jag till Sandra.
Vi drog till Bergvik samt Willys.
Handla lite..

Sen runt 17.00 - drog jag hem till mamma/pappa.
hämta det sista jag ska ha med mig!

Nu har jag packa ALLT, *stolt över mig själv*

Imorgon åker vi!
Jag har längtat som FAN efter detta nu ett par dagar..
Innan va de *jaja, men de kommer gå som de går*
men NU, ja fyyyfaaan ;D LÄNGTAR!

Puss å kram på er..

POWER MEET, HÄR KOMMER VI =)

VECKANS LÅT :)








Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaaaaaaaraah

gu va skoj de ska bli, även jag längtar ! inte långt kvar nu :D pussvännen!

2009-07-01 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0