09-07-07

Nu sitter man här igen!
Håller på och tvättar för fulla muggar *tråkigt*
Men det måste göras, jag hade sååå mycket tvätt!
Det mesta kom ju från power meet!

Kanske ska ta och skriva lite om Power Meet..

Åkte på Torsdagen, kom till Forshaga runt 16:15.
Sen drog vi till POWER MEET =)
Jag verkligen ville bara dit..
Tog oss 7-7½ timme att komma fram till Västerås :) haha..

Mycket roligt hände ju dock på vägen (åkte vilse i Arbåga) HAHA!
Vi skulle till någon jävla mack, som vi aldrig hittade.. Menmen!

Till slut kom vi fram, och hamnade mitt upp i crusingen naturligtvis!
Men det gjorde inte så mycket. För det gick rätt fort ändå.


Här satt vi fast i Crusingen!
( Torsby fôlket som samåkte med oss)

Sen kom vi fram till Campingen.
Då sa dom att vi inte fick åka in först?
För att det va fullt me folk, men som tur VA så va det ju ingen som våga
ställa sina fin bilar vi Karlstads folket :) Så vi fick att plats!

Fredagen :
Jocke och Co kom på natten typ 5-6 där på morgonen.
Jag hade inte sovit någonting än, och jag va TRÖTT!
Men vi skulle få upp tältet, och grabbarna grus skulle ju fixa de.
Och vipps så va det uppe..Men hur det såg ut?
Inga kommentarer..Men man kunde iallafall sova i det :) Huvudsaken!

Varmt som satan på dagen, folk bada som bara den.
Men på morgonen så va vi på marknaden :)
köpte mig ett par byxor och ett "bi" paraply :) haha
Fick ner det från 80:- till 50:- ..Även så regnade det som FAN!
Haha, snäll kille iallafall..

När det väl hade sluta regna va det badning osv på G!
Visa lyckades ju bränna sig som fan iallafall..
Men jag klarade mig detta år, blev bara lite röd på axlarna.

På kvällen när Sandra, Norling, Jocke och Co skulle på Crusingen
stannade jag kvar. Och JÄVLAR va det regnade och BLIXTRADE!
Jag trodde seriöst att jag skulle dö den kvällen :) haha..
När jag låg där ensam i tältet, tänkte jag " NU DÖR JAG HÄR ENSAM "
Men jag hann slumra till i kanske 1timme, innan jocke kom tillbaka.
Då hade bilen kokat osv osv.. Så dom hade letat efter vatten..
Till slut fick dom tag i en stupränna som di tog vattnet ifrån.


( Sandra och Jocke som sitter och glassar i solen )

Lördagen
:
Hade nog sovit 1timme till.
Sen låg jag där vaken tills jag tröttna och väckte alla.
Sa att det va dags för frukost!
Så vi knalla ner till resturangen och käkade frukost :)
60:- för en jävla smörgås samt en dricka. *DÅRAR*
Men di kan att ta ut priser också när Power Meet är.

Dolade lite underdagen!
Sen skulle vi äta mat. 103:- för mat+dricka.
Samt att kebaben såg ut som aa jag vet inte vad?
Den va LJUD GRÅ! Höll på att spy när jag kollade på den iallafall.
Så jag kanske åt en tugga, sen orkade jag inge mer.



( Älsklingen och Roblar efter ett dopp i vattnet )

Blåste som fan under lördags kvällen, och dugga!
Så det va ju inge kul att gå där i alla blöta kläder för 5öre.
Så vi beslöt oss för att åka hem till Värmland iallafall!

Så vi åkte kanske runt halv 1 på kvällen..
Och kom hem halv 6 på söndags morgonen *trött*
Så från torsdags morgonen till söndags morgonen
sov jag 5timmar *va gött trött*

När vi skulle tanka på Statiol i Västerås.
Kom en kille fram till mig och började prata.

Han : Vart kommer ni ifrån?
Jag : Värmland ( Karlstad )
Han : Jaha, nu ser jag det på bakskärmen här..
Jag : Mmm..
Han : Den där bilen då (och peka på Friddes)
Jag : Den kommer från Värmland den också.
Han : Den där då? ( Och peka på Norlings )
Jag : Värmland där också!
Han : Har ni inga fina bilar i Värmland?
Jag : Njaa, klent me de!!
Han : Värmland har verkligen visat sin plats på kartan.. Ni är fräna!



( Hemfärden / Statiol i Västerås )

Jag orkar inte skriva allting, men det va en UNDERBAR helg :)!

Joakim, jag älskar dig!

Vännerna , ni är BÄST ( vet vilka ni är )

Båt resa snart da kanske!
Me sandra, norling och älsklingen <3 :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0