20-07-2009

Ville bara skriva att jag älskar min underbara pojkvän..
Joakim <3 , du är mitt liv ska du veta!



Har inte gjort så mycke på senaste.

13-14 juli

Vart på båt resa me, älskling.sandra&norling!
Hade skit roligt faktiskt.
Va lite svårt att köra i Sthlm faktiskt.
När man körde i ett körfält så kunde de ta slut helt plötsligt. haha!

Gick i Stockholm!
Hittade mig en klänning :) hur sööööt som hellst.

När vi klev på båten där runt halv 8 så gick vi till hytten.
Sen skulle ja duscha, sen när jag skulle sätta på mig di nya trosera
jag hade köpt i stockholm så inser jag att "larmet" sitter kvar.
Jag bara "ööö jaha :S " så jag va tvungen att springa ner
och köpa ett par ny för 114.50:- SVIN DYYYYYRT!

När vi skulle äta Buffén där vi 10 så a finns de ord för't?
Ni skulle sett vårat bord.
Glas och tallrikar ÖVERALLT på bordet.
Kom fram te att det 16glas och typ 10tallrikar på vårat bord.
Jag drack så mycke öl jag bara kunde typ!
HAHAHAHA.. Galet!

Barerna va sådär, konstiga öppetider!
Stängde och öppna när di ville!
Men jag drack öl för kung och foserland ändå ja..
Medans di andra beställde drinkar , HAHA!
Och jag undrar vem som blev fullast?
Jo, den som drack ÖL va de visst.

Jag hade skit trevligt iallafall :)
Va inte ett dugg bakis dagen efter heller.
På grund av hur mycket jag dricker nu förtiden *INTE*

När vi skulle hem sen, så tog jag över att köra innan Örebro.
Och när vi va vi skattkärr skulle jag köra om en lastbil.
När jag inser att omkörningsfältet blev smalare och smalare.
Det va plattan i mattan och 150 blås de. HA HA HA HA HA ..

Sen har de inte hänt så mycke faktiskt under jockes semester vekor (2veckor)
Vi har mest varit på Kroppkärr och bara VARIT!
Hur skönt som hellst faktiskt.
Vart ute och gått mitt i natten och mött postbilen.
Men sen har det inte vart så mycket mer.!
Bara umgåts med varandra och mått underbart..

Under veckan blir de nog inte mycke?

Ska kanske gadda Sandra under veckan * KUL *
Eller så blire nästa vecka, de spörs!

Nej nu orkar ja inte sitta här mer!

Nordlund, en vän som man kan ge allt för <33

Jocke , du är min stora kärlek med stort K








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0