22-07-2009

Nu sitter man här.
Rätt nödj med dagen som varit faktiskt :)

Va tolv tiden åkte jag till Sandra med Elin!

Sen efter det åkte jag hem till mamma&pappa.
Vi åt mat tillsammans, sen va jag där tills halv sex nu ikväll.
Sen handla jag lite på Coop.
Och nu hem, håller på och har en blåbärspaj i ugnen :)
Och hur gott är inte det på en skala då? JOO VÄLDIGT MYCKET.

Jag har dock väldigt tråkigt!
Ska laga mat snart åt min kära man som kommer hem
från jobbet runt 23.00 kanske!
Sen blire att kolla på Paradise Hotel, (haha)
Kommer bli mycke bråk där idag, WIIEE KUL!

Vet inte va det blir i helgen?
Kanske ska till en gammal klass kompis?
Får se, jocke ska ju iallafall bort han =/
Men aah, jag säger ingenting ja. HA HA HA HA HA

Får se va det blir imorgon.
Tut-bingo med Nordlund kanske.
Annars vettefan alltså..

Nordlund - en jag saknar och älskar mycket <33
Lindqvist - En som tagit mitt hjärta me storm, älskar dig oerhört mycket <33








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0