24-07-2009

Nu har man kommit hem från en tur på Bergvik tillsammans me Nordlund!

Håller på och tvätter för fulla muggar även :) mycket blev det idag.
Kom på att jag inte tvättat sen den 7juli. Någon dag efter vi kom hem från Power Meet.
Herregud va tvätt man hade då, men det gick att lätt även det..

Va hos Jenny nyss också!
Det ska ju tydligen va något kräftkalas eller hur man säger
i parken. Så jag ska köra dit Nordlund och Jonathan :)
Så ska jag säga hej till alla som är där som ja känner..

Sen idag blir det inte så mycke?
Dom skulle va i parken halv sex.
Klockan är tjugo i fyra.
Så det blir att fixa tvätten, sen hämta malin å jonathan.


Jag älskar dig jocke <33






VECKANS LÅT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0