09-06-18

Godmorgon!

Eller morgon va för lääääääänge sen för mig.
Klev upp 06:20 idag *extra sov morgon* haha!
Och nu sitter jag här vid datorn..
Tittar ut på detta tråkiga väder! *bläää*
Solen? varför är den borta? :S
Solen ska va FRAMME på sommar'n..

Städa hemma idag kanske?
Eller nej jag orkar nog kanske inte de.
Får se :)
Ska hem till pappsen sen iallafall (ganska snart)
Sen åka till Bergvik för att kolla lite på en klänning.
Samt en tunika. Får se va det erbjuds..

Imorgon hoppas jag faktiskt på en underbart fin dag!
Snälla snälla snälla ..
För min skull :)? haha

Ha det bra!
Ni får ringa mig om det är någonting ;)

När man kommenterar min blogg, hur kan man göra så det står t ex.
Kommentera här! Liksom egna texter?
Jag har suttit och funderat jättejätte länge.
Satt läääänge me det inatt, men nejdå!
Jag fatta fortfarande inte, dummer!

Madde Svensson VET.. Hjälp mig då :)?

puss å kram !




Kommentarer
Postat av: Anna

Gå in på designadinblogg.se :) Där står exakt hur du ska göra :D Inte alls svårt...

2009-06-18 @ 23:19:57
URL: http://unforgettable.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja har inte vare inne o läst bloggar på ett par dar=) Men du går in på --> Design - kodmallar - rullar ner en bit tills du hittar ett stycke som det står " <a href="${EntryPermaLink}#comment">" - O sen bara byter du ut "Kommentera här" till det du vill att de ska stå:) Förstår du??

2009-06-22 @ 00:14:34
URL: http://madeklene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0