09-06-21 (igen)

Jag har inte gjort mycket idag..

- STÄDAT
- Hälsat på farmor&farfar :)
- Varit hemma hos mamma&pappa!

Nu ska jag snart stänga av burken och åka hem till Sarah.
Får se va vi hitter på :) kanske nått spännande!

Saknar gubben min också :(
Han är ju som sagt på AC/DC i Göteborg!
Det kanske är slut snart?
Men han kommer ändåså inte komma hem förens INATT.
Saknar honom iallafall.
Älskar han så himla mycket <3 ..

Imorgon har jag tvätt-stugan!
ORKA? Nej inte ett dugg faktiskt.
Får se om ja tvätter eller inte, har nästan ingenting att tvätte.
Roligare att handla kläder, än att tvätta dom.

Nej nu ska ja banne mig stänga av här.
Annars blir jag sittandes här alldeles för länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0