09-06-22

Nu är klockan 02:32.
Jag har precis kommit hem faktiskt!
Jag åkte till Sarah vi 22:20 typ!
Kollade på "Rocky" Såklart..
Sen när den va slut vi tolv tiden åkte vi emot staden.

Köpte glass på Mcdonalds och ställde oss på Shell för att kolla läget.
Efter en stund beslöt vi oss för att kolla läget.
Vi kom på ideén " ULLEBERG "
Bara för att kika lite hur det ser ut.
Sagt som gjort, så drog jag gasen i bött och drog dit.
Eller nja, inte gasen i bött precis. Men skitsamma!

Vi stod där vi ULLEBERG.
Kikade lite, och sen sa Sarah
" Vi går ut och kollar "
Jag bara "jaja visst"

När ni stod där vi grindarna som nu är där.
Ser jag en bil komma på cyckel vägen från Gruvlyckan.

Jag :  Sarah, det kommer en bil !
Sarah : Nej gör de?
Jag :JAAA, de gör de! Va ska vi göra?
Sarah : Jag vet inte soff, jag vet inte?
Jag : Sarah, låsas kissa..
Sarah : jaja, (och sätter sig på huk och låsas att kissa.)


Det går kanske 1min.
Bilen vänder i skogen och grejar.
Vi fattade INGENTING.
Eftersom att jag sa att det bodde en vaktmästare där.
Eller de gjorde det förra året iallafall :)
Men sen ser jag bilen komma närmare.
Och vilka är det inte om POOOOOLLIIISSSSEEEN..

Polisen till mig : Hej, och vad gör ni?
Jag : Hej...Nej ingenting, vi kissar.. Eller inte jag, utan min vän Sarah!
Polisen : Jaha, okej?
Sarah : Alltså, jag hann inte kissa.. Men får jag kissa?
Polisen: Det är lagligt att kissa här ja! Det är i naturen..
Sarah : Men man får inte böter va?
Polisen : (skrattar) och säger nej det får ni inte. Vi låsas som vi inte ser någonting.
Jag & Sarah : Okej, tack så mycket! HEJDÅ =)
Polisen : Hejdå!


Så åker dom..
Men HUR stor är chansen?
Precis när jag och Sarah ska dit och kolla.
Så kommer POLISEN från en cyckel väg från INGENSTANS.

Vi hoppade in i bilen efter polisen drog.
Och vi skrattade HELA vägen från ULLEBERG till Shell..
Jag trodde seriöst att jag skulle köra av vägen!

Sen berättade vi ju så klart detta för Henrik & Madde !
Och dom bara förvärrade allting, och skratta åt oss.
Men men, jag hade det roligt iallafall :)

Tack Sarah för en underbar kväll !!
Nu blir de nog sängen för min del




Kommentarer
Postat av: Madde

haha lyckat :P Såg att du lyckades med kommentar-grejen=)Va duktig du är. hehe :D

2009-06-22 @ 11:34:49
URL: http://madeklene.blogg.se/
Postat av: säääraah

hahahha de ska allt vara oss detta händer :D men kul hade vi ju iaf ;)

2009-06-22 @ 13:21:56
URL: http://rockabillysarah.blogg.se/
Postat av: Soff

Till Madde :

Tack Madde :) jag hade ALDRIG fattat om inte du sa någonting!



Till Sarah : Hahahaha, jaa vi hade sjukt kul :P

2009-06-22 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0