09-06-24 - igen!

Blev så JÄVLA trött på ren svenska förut när jag va i stan.
Jag handlade lite kläder på " Gina Tricot "
Jag hittade ett ljusblått linne som jag VILLE ha..
Det va verkligen skitskit snyggt.
Jag köpte de, men insåg snabbt att det va en fläck på de!
Jag sa till dom i kassan att det va de.
" Det går bort me Yes-Diskmedel "
" Jaja, tänkte jag liksom "
Sen när jag kom hem såg jag hålet i tröjan och ÄNNU mer fläckar på't.


Så det ska ja banne mig lämna tillbaka på Fredag när jag ska till stan me Sandra :)
Länge sen vi umgicks nu, så det får bli en sväng på staden osv..

Imorgon är de tvätt-stugan *mindre roligt faktiskt*
men de måste också göras som ALLT annat..

Till helgen blir de " Västra Ämtevik " hihi.
Jocke (en väns) kärring fyller 25år :)

Även fira elin på Lördagen vi 18.00 :)
hela släkten kommer ju som sagt!

Nej nu blir det TV !
Pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0