09-06-24

Go'kväll!

Nu är det den 24juni.
Och som alla kanske förstår så har jag en lilla syster!
Men hon är dock inte så LITEN längre..
Nej just det ja, hon fyller faktiskt 18ÅR IDAG :)
Grattis lill-skita mi <3, loveyou!

Inte länge sen man själv va där.
Va 18år och trodde man va jättejätte stor.
Fick inte ens visa legg när jag skulle köpa snus :@
Då va ja ledsen på livet, haha!
Jag som hade sett fram emot de faktiskt!
Men icke sa nicke, inte visa här inte..

Jag och malin prata även förut på
" jag börjar få panik, vi börjar bli gamla "
Alltså, alla runt om oss få barn, skaffar hus , hund , volvo.
Nej men ni förstår?
Vi blir ju fan inte yngre.
Nej vi blir ju äldre (om jocke såg detta skulle han säga "Kom du på de själv Sophie?" )
Men helt ärligt, jag och Sarah prata också om det här om dagen.
Vi är äldre.. Till och med "gängen" börjar bli gamla nu..
Åker ut i en bil på helgerna, den ena blir fullare än den andra.
Så kan man ju inte leva hela livet. Eller hur?

Det är roligt så länge det varar, men någon gång måste man växa till sig.
Ta sig i kragen och säga "Nej nu jäklar"

Men än så länge så klagar jag inte..
Jag tycker de livet jag lever nu är BRA..
Och så vill jag ha det ett LITET tag till kanske.

Tycker Jonathan och Malin är gulliga ja!
Naaaaw, mina underbara människor de..
SÖTA :)

Jag har nog dom bästa vännerna omkring mig.
Underbara hela bunten <3 ..
Tack för att ni finns, och att ni är ni..
( ni vet vilka ni är )

Sommaren är här även ( Lovely )
Varmt som tusan idag alltså.
Jag & Malin va på TUT-Bingo..
Men vann ju ingenting naturligtvis! ( inge ovanligt )

Snart har älsklingen Semester också!
Då ska det bli FUN..
- Power Meet
- Åka båt :)

Det är det jag vill iallafall..

Han kom på att han kanske jobbar till 23.00 på Torsdagen då vi åker
till power meet, men han ska väl fixa de!
För det fonker inte alls de ;D haha

Liseberg i September också!
Det ska bli mer är roligt de..
Längtar så jag höller på och dör..
Vill åka balder om och om igen.. wiihiioo..
Även raggar-bilarna vill så att säga ;P

Nej,men ja kanske ska ta och lägga mig?
Hjärtat sover redan han (tror jag)
Vi ska upp om någon timma!
05:50 ska jag UPP!!
05:30 står klockan på *zzzzzz*

Mitt nya sim-kort kommer under veckan!
Skönt, då kan folk nå mig igen :)
Har samma nummer som VANLIGT!

Skrattretande vettu, förstår mig fan inte påt!
Aru aru, inte mycke och säga om den saken.
Orkar inte bara me't ! Örrrrrkkk

Puss å kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0