09-06-26


Nu är klockan snart 01.00..
Och det finns ingenting på Tv..
Förutom "Paradise Hotel" eller va det heter.

La mig vi 11 typ..
Värmen bara frodades.
Ändåså är fläkten på!
Låg och prata läääänge me jocke.
Frågade även va vi skulle äta imorgon när han kommer hem imorgon kväll efter jobbet.
Och en MYCKET övertrött joakim sa.
"prutt i panna!"
Skratta även jag så jag höll på och DÖ..
Mycke sjuka saker han sa..
Men orkar inte skriva ner allt här, haha!

Klockan ringer 05.00 till morgonen :|
Nu tänker ni säkert "WHYYY"
Men jocke ska upp då.
Han jobbar töligt mycket imorgon.
05:30-19:45 (20.00)
Stackarn då!

Jag ska till staden imorgon..
Halv 12 är det "Sjukgymnasten"
Men dock inte för min del, utan Sandra's.
Är bara med som Sällskap ja =)
Ska gå på staden senare, och kolla lite.
Samt BYTA mitt linne, eller få penningera tillbaka.
För gränsen gick banne mig när jag såg hålet i tröjan.
Som pappa sa förut när jag berätta de.
" Inte FAN ska man behöva tvätta di nya klädera man köper "
Och det ligger 1 eller 2 poäng i det han säger

Kanske ska lägga mig snart?
Klockan ringer 05.00.
Jocke ska upp då,men jag kan ligga och snoza ett tag till.
Iallfall till 08.30 :)

Dagen består nog inte av hemskt mycket mer.
Kanske skulle med Nordlund till staden sen på Eftermiddagen :)

Nej nu blire banne mig måla klart naglarna, sen sova! (försöka iallafall)

Sov lungt i värmen ;)

Joakim Lindqvist - Jag älskar dig så otroligt mycket hjärtat


VECKANS LÅT :)


Kommentarer
Postat av: smallaaaaaan

ursäkta?! veckans låt??! :D hahaha

2009-06-26 @ 19:04:53
Postat av: soff

jajjemänsan ;D Det är ju en NY låt för varje vecka sörru! hö höhöhö hö!! du får vänta me förväntans fulla ögonblick tills nästa vecka raring ;)

2009-06-26 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0