09-06-27 - igen

Nu sitter man här.
Klockan är kvart över tolv..
Och jag har varit vaken i sen 10!

Somnade efter mycket om och men igår faktiskt.
Men det va VARMT, ruskigt varmt.
Plus att Jocke hade lagt sig över hela sängen, hihi!
Men somnade som sagt efter ett bra tag.

Idag känns det som jag har lite bråttom till allting.

- Skattkärr (?)
- Hem till mamma&pappa (fira elin)
- Sen chaufför :)

Men det blir nog galej :) wiiie..

R.I.P. Michael Jackson!
( Glömde lägga upp en bild på han igår )
Fick reda på't 00:10 ca igår kväll.
Jag bara " VAAAAAAAA??"
Det kan inte stämma tänkte jag.
Men joda, jag klev upp kolla text-tv och joda, han hade dött.
Dom vet inte om det är av en hjärtinfark eller av en överdos av tabletter.
Synd vettu!
Kollade ju som sagt på Dokumänteren igår om hans liv.
Han har banne mig inte haft det lätt alltså.
Sen alla anklagelser också!
Är det sant, eller inte?
Det är ju såppas lätt att stämma någon i U.S.A!

Han gjorde SNUSKIGT bra låtar alltså!

Hoppas ni får en bra dag idag!

Puss å kram

ETT MINNE AV MICHAEL JACKSON :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0