09-06-27

Godkväll (natt)..

Yttligare en natt, och jag INTE kan somna när ja lägger mig.
Det är ALLDELES för varmt på dagarna, och det blir kvaft på kvällarna.
Ska ju inte klaga, verkligen inte.
Men när man bor längst upp.
Och som alla vet, stiger ju värmen!
Och naturligtvis är det ju som en BASTU i min lägenhet på kvällarna.
SAMT att eftermiddags solen ligger på HELA DAGEN!
Nu måste man ju få klaga lite iallafall :)

Gjorde inte så mycket under dagen.
Eller mycket gjorde jag väl.

Dagen började med att jag FÖRSOV mig.
Vaknade 10:50 (som jag aldrig brukar vakna annars)
Kom på, SHIT SANDRA..
Skulle va där 11.00 liksom.
Sprang upp, borsta tänderna. Klädde på mig det som va framme.
Och sprang ner till bilen, och jäklar va det gick till Sandra!
Haha.. Hugaligen säger jag bara!

Vi åkte till Sjukgymnasten.
Kanske va där till 12:10.
Sen gick vi på stan ända tills klockan blev 18:50 ca.
En HEL dag på staden vill så att säga.
Blev lite fynd med hem faktiskt.

- jeans
- Kort tröja (att ha över t ex linnen)
- kofta
- Batgirl t-shirt
- linne


Det va dagens köp, och massa hundra lappar fattigare :) huhu!


Imorgon ska Elin firas för fulla muggar.
Försöker få med henne ut och åka bil.
Lyckas jag? Eller lyckas jag inte?
" Får se " är hennes svar.
Men va tusan, hon är ju på krogen idag! haha.

Har inte gjort så mycket mer idag, än att sprungit på staden med Sandra.
På kvällen så va jag bara hemma me älsklingen <3..
Som i förövrigt ligger och sover just nu.
Han började ju 05:30 imorse och sluta 19:30 på kvällen!

Puss å kram

VECKANS LÅT :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0