09-06-30

Herregud va VARMT det är.
Det är banne mig 33 grader inne hos mig också.
Eftermiddags solen ligger ju på HELA dagen emot mitt fönster.
Och alla som har det, vet ju även hur JOBBIGT det är att somna på nätterna!

Idag har varit en stressig dag typ!

07:00
- klockan ringde och Sophie klev upp.
07:30 - Hämtade upp mamma och körde henne till jobbet.
08:00 - hemma igen!
09:00 - Drog till Sandra och käkade frukost.
10:30 - Ringde roblar, och han kom ner.
10:40 - VI ÅKTE PÅ TÄLT JAKT!

efter många om och men, hittade vi ett!
500:- kostade det..Men det är de värt!

11:50 - släppte av Roblar och drog till stan.

Åt på stan, sen kolla vi lite mer. Käkade glass och satt i solen.
15:30 - Drog vi hem, jag släppte av Sandra!

15:50
- hemma hos familjen, tvätta bilen
och käka osv..

19:00 - åkte hem!
handlade osv..
kolla till tvätt-tiden.
och puuuh vilken TUR jag hade.
Trodde jag hade tvättstugan 12-17 men nejnejnej!
jag har 07.00-12.00 *TUR att ja dubbel kolla*

Nu dolar jag lite här hemma.
Svetten finns här, huhu!

Imorgon blire MYCKET för oss kan ja lova.
( mig och sandra.. eftersom inga andra lägger ner sig )

- Systemet
- Köpa NY madrass (eftersom jag inte vet vart min är :S)
- Packa
- Handla MAT
- Kolla på en present åt Norlings systers barn eller nått sånt :)
- Tvättstugan
- Ams (om jag hinner)

Och mycket mycket mer garanterat!

Nej, nu är det VARMT!

POWER MEET SNART :)
LÄNGTAR SOM FAN!

PUSS Å KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0