090604 - igen!

Nu sitter jag här igen.
Jag tvättar och tvättar.
Ska snart springa ner till tvätt-stugan!
Frågan är "Varför heter det tvätt-stugan?"
Vilket otroligt lustigt namn egentligen.

Elin kom förut också, hon kikade upp efter hon hade varit hos Tandläkaren.
Va trevligt me lite sällskap från systeryster <3 saknar henne varje dag!
Vi satt och kollade på massa "fina!" filmer, och massa annat.
Kollade på filmen om Bagheéra också.
Båda satt och fick tårar i ögonen!
Den katten är så OTROLIGT saknad så det finns inte.
Som jag och elin sa "det känns inte som han är borta"

Elin skulle tjata på pappa sen om en NY mobil!
För vi har ju naturligtvis likadan mobil som i alla andra år.
Direkt när vi ska köpa en NY mobil så väljer vi på något konstigt sätt likadan, haha!
Men jag ÄLSKAR verkligen min mobil, (den har ju lampa) haha!
Och det är hur bra som hellst, ifall t ex någons bil krånglar.
Eller ens egen. Så man kan kolla på't!
Då har man ju LAMPA på mobilen.

Men jag vill ha en tutch (?) mobil ja!
Samsung! Shit va länge sen jag hade en Samsung.
Det va banne mig inte igår de liksom!
Jag som är SÅ himla van Sony Eriksson nu.

Sitter och lyssnar på en så himla fin låt nu.
Den väcker MÅNGA MÅNGA minnen tillbaka.
Drifters - Du och jag och kärleken
Den är så otroligt fin!
Kan nog sitta och lyssna på den en HEL kväll.

Nej, nu ska jag springa ner till "tvätt-stugan"

Puss och kram







 

Kommentarer
Postat av: elin

vi är rätt snygga ändå? :D

2009-06-06 @ 12:42:40
URL: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0