090604

Godmorgon!
Nu är klockan 09:00!
Jag har visserligen varit vaken sen 07:20
Eller lite tidigare till och med, men skitsamma!
Körde mamma till jobbet! Sen åkte jag hem.
Arbetsförmedligen ringde till mig vi 08:05 också.
Frågade va jag gjorde typ :O sen sa han ett tips på ett jobb!
Men jag har kanske redan ett jobb på G?
Men får se, de kanske inte blir någonting av det heller.
Men skulle till Anders på AMS den 17juni iallafall.

Det drar ihop sig till power meet också!
FAN va roligt, ser verkligen fram emot det SÅ mycket.
Dagarna bara knallar framåt liksom!
Kom ihåg förra året, då va de "Ses nästa år da!!"
Och nästa år är HÄR..
Det är faktiskt 28dagar kvar tills vi åker.
Jag ska ju köra åt Ulf ja (?)
Han skulle bara fixa ny framruta (som han nu gjort)
och fixa bromsarna fram, sen ska den banne mig gå igenom bes!
För det va bara dom två , tvåorna han fick på bilen så.
Vi ska ta sällskap med Malin Norlund som kör åt Mikael..

Sandra och Norling ska också åka den 2juli.
Får se vilken tid dom hade tänkt att åka =)

Idag blir det tvättstugan klockan 12-17.
Lika bra de, för jag har fan inga rena kläder =D
Sen blir det TUT-BINGO!
Men just nu är det KALLT som faaaiiin, och det blåser =/
Det är bara 7,2grader ute.
Men solen lyser! Men det blåser så fruktansvärt kalla vindar..

Nej nu får det snart bli duschen, sen ner till ICA!
Måste handla mig frukost..

Puss&Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0