090606

Idag är det Sveriges NationalDag som alla vet.
Varför ska alla dricka bara för att det är Sveriges National Dag för?
Det är väl inge annorlunda än en vanlig Lördag tycker jag?
Bara det att det är en RÖD dag idag.
Jaja, jag ska iallafall inte dricka idag.
Får se om jag ska köra åt Sandra&Norling ikväll.
Eller en hemma kväll med Madde!
Hon håller på och bakar nu hon, *muuuummmmsss*

Har ingen dator hemma, (kommer kanske ikväll)
Jockes bror skulle kolla på den.
För det va SÅÅÅÅÅ seg plus att det va virus på den =/
Men han är ju jätte duktig på sånt där, så TACK henrik :)

Igår va det en slapp dag!
Umgicks med Malin, Jonathan och Jocke <3!
Åt pizza och kolla på film *attans glömde filmen HEMMA :@*
får åka hem och dola med den sen, springa ner och lämna tillbaka den.
Fan också da! Orkar inte. Menmen!
Den va iallafall skit bra, "TAKEN" tror jag den hete!
*jag med minnet*
Men stort plus till den iallafall =)

Pappa är i STHLM han!
Kollade på Bruce igår och fotboll idag.
Pappa tyckte det sög igår, så han och figge gick efter 5:te låten.
*Saknar pappa*

Nej, nu ska jag göra vettiga saker här!
Skriver nog imorgon om jag fått tillbaka datorn.

EU-VAL imorgon da! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0