090608

Godmorgon alla!
Gick upp runt 08:00 imorse.
Hämtade mamma och elin.
Körde elin till skolan, och mammsen till jobbet :)
Sen gick jag ut och gick me soffe's lille skit hund Wille <3

Idag blir det nog inte mycke kan jag tänka mig.
Skulle följt med Madde när hon tatuerar sig sen vi 13:30.
Men farmor skulle till tandläkaren nu vi 11.00, sen skulle hon gå på staden.
Så jag ska åka hem till farmor&farfar strax efter 13.00 där någon gång.
Sen kanske jag åker in till Madde och kollar hur det går för henne, haha!

Helgen bestod av att jag va chaufför till Torsby i Lördags!
Mycket folk ÖVERALLT.
Riktigt roligt faktiskt =)
Stod och prata med en polis och fråga såna saker som 5åringar frågor i princip.
HAHA..
Han trodde inte att jag va nykter och chaufför inte.
Hängde även över ett staket bara för att få en cola.
Betalade en gubbe 20kronor för en cola.
Men orka ens gå in och betala 200kr för att köpa en cola.
Frågade ju polisen så snällt, men nej han kunde inte lämna sin plats!
Han sa även att jag va den första som fråga om han
hade fått förfrågan om varför dom har en "baugett" på huvudet.

Han hade aldrig hört talas om det, haha!
Sen att det SÖG att va polis sa han, vet inte om han bara sa så?
Eller om han verkligen menade det.
Han klagade rätt mycket på lönen iallafall.
För dom fick tydligen bara månadslön, haha!

Så såg min Lördag ut, prata me polisen om allt.. haha

Söndagen - hämta pappa på tågstationen halv två.
Han hade varit i STHLM :)
Sen åkte vi till kil, sen röstade jag =)
Sen åkte jag och älsklingen till Roblar och kolla på film.

Nej, nu blire pussa på Wille <3 :)
även försöka få upp jocke!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0