090610

Yttligare ett inlägg idag!

Jag har nyss lagat mat *mums va gott det blev*
Korvstroganoff stog det på min önske lista idag!
Får se om jocke tycker om det när han kommer hem inatt.
Stackarn slutar 00.00 ikväll han :/
Annars har han ju till mat-låda om det skulle va så imorgon!

Jag kan inte säga att jag har roligt hemma.
Rastlös som en jävla dåååååre..
Får se va jag ska göra?
Redan lagat mat, diskat.
Kanske städa undan lite.
Nja jag får se va ja hittar på faktiskt.

Men just nu sitter man och vänter på att klockan ska bli 21.00
GREYS ANOTOMY! Är ju faktiskt då, säsongsavsluning!

Nerväs inför imorgon ja!
Kom ju även på att SARAH min vän tar studenten.

Sarah, Jonathan, Marika, Andreas och Kristoffer (lillen)
Tar STUDENTEN, och jag är nervös för deras skull.
Vet ju själv hur det va..
Jag va SKIT nervös innan vi skulle springa ut ur skolan!
Vilken jävla upplevelse det va alltså.
( VILL GÖRA OM DET )

Nej nu blir det lite msn tjöt innan tv:n!

Pussåkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0