090611 - ny mobil!

Idag är det STUDENTEN för en hel del :)

T ex,
Andreas, Marika, Jonathan, Eric, Sarah Erik och Kristoffer(:
Gud va roligt, stod förut vi Nobel och såg alla som sprang ut.
Fan va ROLIGT :) Vill också ju!
Men har redan varit där så! haha ..

Ska snart köra åt Sandra och Norling!
Det har varit typ stress ända från jag gick upp imorse.
Hämta sarah halv 9 imorse.
Då hade hon fått skavsår och glömt massa saker.
Sen ringde pappa "ska vi kolla på en ny mobil?"
Sen va de nobel, sem hem till andreas och äta..
Sen hem igen, lägga in ALLA nummer på den nya mobilen.
Sen nu hem , och vänter på att sandra å norling ska ringa.

Nu kom de en merca här nere vi mig me massa studenter i..
" FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN " hörde jag :)

Min nya mobil är .
Samsung s5600 (toutch)

SNYGG SOM FÅ!

Ha det bra ikväll, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0