090617

Godmorgon alla :)
Klockan är 07:07 och jag har varit uppe sen halv sju!
Körde in jocke till jobbet som vanligt varje dag denna vecka.
Imorgon är det sista dagen jag behöver gå upp sjukligt-tidigt.
Sen är jocke ledig fre - tis  :)

Midsommar då!
Jo, men den kanske ska firas trotsallt.
Kanske blir hem till Henrik´s föräldrars stuga.
Grilla och dricka lite öl.
Även JAG ska dricka då =)
( tycker jag att jag förtjänar mycket väl )
Men blir väl jag som får köra dit, men det kvittar!

Va ska man göra idag då!?
Jo, men man ska väl till detta tråkiga Arbetsförmedlingen..
Någon gång mellan 10-11:30 ska jag va där!
Malin och Jonathan ska även följa med.
Sen ska jag knalla runt lite på stan och kolla.
Jag är ute efter ett par "chino" byxor!
Men jag hittar aldrig några som sitter riktigt så som jag vill.
Eller några som inte är 1meter förstora i benen :)
Sen någon "klänning" att ha på midsommar kanske!

Nej, nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen.
Göra frukost eller någonting sånt..

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0