ännu en vecka utan skrivande!

Nu har jag varit dålig på att skriva här igen! (dumma mig)
Förra veckan hände kanske inte så mycket?

Måndagen - Hämtade Norling på sjukhuset, han blev utskriven!
Åkte med sandra och norling och handla, så dom skulle ha någonting hemma (:

Tisdagen - Umgicks med madde, åkte till öb och massa saker.

Onsdagen - Umgicks med madde även denna dag :) hihi
Gjorde en massa saker, dola lite och va här och där!

Torsdagen - Va med madde (ovanligt för den veckan)
Dolade, va hemma hos mor hennes osv!

Fredagen - Tassemarten började ju , JIPPIIIE!
Följde med Malin på tut-bingo i KIL .
Först tvivlade jag på det hela, men det va fan skit kul faktiskt =)
och alla som tror jag vann någonting, så NEJ! =D

Lördagen - Trodde jag skulle få dricka, men icke!
Va till Grums också med Roblar&Madde.
Sen va vi på Akution :) jocke&bodil va där så vi hälsa på.
Och blev där i flera flera flera timmar.
Jag blev chaufför även, och bilen krånglade hela tiden typ!
Stanna för mig, sen sluta ljudet!
Körde åt Nörre&Martina.

Söndagen - Sov till 15:00.
Upp och duscha, sen till kroppkärr.
Jocke, roblar och kristoffer skulle dola me roblars pickup!
Som DOCK inte vill starta!
Åkte till Sandra&Norling vi halv 11 på kvällen.
Kollade på en film och bara stre till 02:00 på kvällen, haha!

Vecka 23

Måndagen - Gjorde inte mycke alls.
Det va VARMT. Umgicks med Malin (:
Åkte till McDonalds för att köpa glass.
Jag fick min glass, men den killen som stod i kassan va MUPP!
Han va en rikti mupp alltså, han fatta INGENTING.
Så jävla UGLY !
Så Nordlund tröttna på't och sket i glass.
Sen åkte vi till Roblar och hämta malins sprit!
Sen till Bergvik för att käka, sen te mamma för att tvätta bilen.

Tisdagen (idag) - Inte gjort mycket!
Kört mamma till jobbet, vart hos farmor!
Somnade i soffan förut och vakna 15:00.
Idag är jag helt slut, och jag vet inte varför?!
Väntar på att UGLY BETTY ska börja.
Och att jocke ska komma hem <3
Sen ska vi till Sandra och Norling och stri ikväll.

Får väl skriva lite mer imorgon.

Om jag kommer ihåg!
Men som sagt, jag ska börja skriva varje dag!
Jag har ju LOVAT det!

Torsdag blir det TUTBINGO igen iallafall.
Kommer bli ett jäkla gäng (:
Har ju lurat med Roblar, Sandra, Norling, Jocke (?) .
Samt att Malin har lurat med Jonathan.
Sen ska Fia med också :) spännande!
Får se om det blir några mer!!
Denna gång ska jag banne mig VINNA.
Men med min tur så NEJ :D haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0