Jag mår illa

Nu sitter man här.
Klockan är 10:35 och jag har varit uppe sen 05:50.
Körde jocke till Skattkärr, så han fick hämta lastbilen.
Hem, ner till tvättstugan. Fick en tid klockan 07:00 :)
Så jag tvättar för fulla muggar.
Även vart nere och pantat nu (pinsamt)
Fick 91:- herregud, märks att man inte pantar ofta! haha..

Helgen

Torsdag -
Körde åt Sandra & Norling.
Kristoffer som tog studenten satt ju naturligtvis med.
Han hängde ut genom fönstret och skrek som bara den.
Riktigt roligt faktiskt, massvis me folk ute  (:

Fredag -
Körde åt Sandra & Norling
Gick upp halv 8 på morgonen.
Duschen, sen åkte och hämta Sandra och Norling
vid halv 9. Sen bar det av till sjukhuset.
Efter Danne va klar, drog vi till Bellevue och hämta Chevan.
Sen körde jag den till Molkom.
Där Sandras lillebror gick ur 9:an.
Satt där i kyrkan och GÄSPA i 1timme ;D haha..
Efter de käka vi pizza osv.
Åkte emot stan runt 16:00.
Körde runt lite istan, sen släppte av alla på bellevue.
Så hämta jag elin, och körde henne till en fest!
Sen hem och SOV 1 - 1½ timme.
Sen upp och körde åt Sandra&Norling igen!

Lördagen -
Bowlade jag på Score tillsammans me ..
Jocke, Malin och Jonathan!
Riktigt roligt, men vem som vann.
Hmm, svagt minne av de..
Men jaja, det va JOCKE :)<3
Det får bli MER gånger.

Sandra va även söt. :)

" Vi får ha en tyst minut för vår bäste chaufför "
samt
" Vi spelar "Magnus Uggla - Jag mår illa" för din skull "

Söta dom är, hihi

Söndagen -
Jag, jocke, mamma, elin, malin och jonathan va på bio.
BAKSMÄLLAN..
Jäklar va bra den va!
Skratta så jag höll på och dö ett par gånger.

Tack för en bra helg allihopa <3
Ni betyder otroligt mycket för mig :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0