Kan dock inte somna!

Nu sitter jag här, med tv apparaten som bakgrunds ljud.
JAG KAN INTE SOMNA :O
Va är det för fel på mig?
Jag har varit uppe mellan 05:50 och 06:10 VARJE morgon.
Och idag kan jag inte somna, är inte ens LITE trött.
Jocke somnade på en gång han, han sov till och med i soffan förut.
Tröttisen min <3 :)

Vi lagade mat, kollade på tv.
Duschade
Sen titta lite mer på tv.
Sen gick vi och la oss.
Han somnade ju dock på en gång!
Men JAG, nej jag får sitta här nu ja.
GUD VA TRÖTT JAG BLIR.

Min vecka har varit superbra!
Jag har knallat på Bergvik/Stan under dessa 3dagarna.
Har inte haft någonting speciellt att gjort på eftermiddagarna.
Så varför inte dra till stan och kolla?
Jag har faktiskt köpt mig lite saker även..

- Klänning (trot't eller ej)
- Linne (leopard mönster)
- Hårband med en rosett (hur gulligt som hellst)
- Ny Bh
- Chino byxer (snyggt)
- "kort ärmad/munk tröja" (väldigt bra att ha på sommarn)

Imorgon ska jag till Bergvik tänkte jag mig.
Opps, tredje gången gillt säger jag där.
Vill så gärna ha en FIN klänning på midsommar :)
Får se va Bergvik har att ge Sophie imorgon.

Nu började även Sex and the City..
Kanske glo på de en sväng?
Eller nej, det är repis från förut i eftermiddags..

Jaja, men ha det så bra!

Pussåkram på er!

Kan dock inte ladda upp någon bild.
Även inte ta någon som jag redan har..
Men men..

Jag älskar min UNDERBARA pojkvän Joakim <3
Du är allt för mig hjärtat.
Tack för att just DU finns i mitt liv.
Du gör mig så otroligt glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0