Onsdag!

Nu sitter jag här hemma!
Nyss kommit hem faktiskt.
Väntar på att jocke ska komma hem (:
Så vi kan äta någonting tillsammans!
Jag har varit hemma hos mamma hela dagen..
Vi har handla, gått till "tassarnas hunddagis"
för att Wille skulle få klorna klippta =)
Och han sa INGENTING!
Han va jättejätte duktig den lille skiten..
Sen har vi ätit gott och bara snacka skit!
Sen har vi även färgat håret på mig.
Färgade bara de röda, det började ju bli utväxt =/

Imorgon är det BINGO!
Jag känner mig som 60+
Men det är fan skit roligt =)
Fått med mig Sandra, Norling och Roblar nu!
Vi ska ta chevan dit faktiskt.. Tror jag (?)
Sandra sa det förut iallafall när jag ringde.
Vi får se vem som kör den, (sandra kan det inte va)
Tycker så synd om henne, när ho är gipsad! stackare..
För killarna kanske va sugna på att smutta på en öl.
Så det kanske blir jag som får köra den da..
IMORGON VINNER VI (TRODDE JAG)

Lördag blir det nog Torsby!
Eva Eastwood spelar samt Sven-Ingvars och Flamingokvintetten.
Kör åt Sandra och Norling då!
( Saknar 68:an, hihi )

Nej men snart äre Grey's anatomy!
Det är programet hela dagen de.

Nu ska jag sätta mig i soffan :)

Hörs, stor kram till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0