länge sen nu då!

Hmm, vart ska man börja?
Kan skriva om helgen som va då da..

27/2-1/3 :)

Fredagen - Va jag chaufför åt Pickie.
Åkte till Kil, forshaga, grums, stan!
Va hemma halv 5 på morgonen. Slog igen ögonen klockan 5 på morgonen.

Lördagen - slog upp ögonen halv tolv på morgonen :| Va helt slut!
Sen dola jag lite, va lite över allt tycker jag! haha ..
Malin började klockan 21:00 på Softbar!
Gick ner dit ungefär vi kvart i ett.. Satt där som ett fån!
Sen följde jag med Pickie&Stefan till Pickie&Jenny i väntan på att Malin skulle sluta så vi kunde åka ut och kolla läget.
Åkte runt i stan, sen åkte vi till Kil till någon jävla lokalfest. Drag där *inte*!
Kom hem runt halv 5 då också, sen när jag väl hade kommit hem skriver Robin
"hej, kan du hämta mig?!"
Jag som inte kan säga nej heller,för snäll för't kanske? Sa ju.. Okejdå!
Åkte till Kil och hämtade han, sen följde jag med han upp för att kolla på hans kattunge :) såå sööt!
Kom hem typ kvart över 6 på morgonen :| Kunde inte somna på en gång heller. Så halv 7 la jag mig.

Söndag - Slog upp ögonen halv 11 på morgonen :|
Sov bara 4 timmar :S .. Det bar av emot jenny&pickie.
Sen åkte vi till Bellevue för att vi skulle tatuera oss =)
Blev elin på fotleden för min del, jenny gadda ett hjärta på armen och pickie 4spel korts ess på underarmen.

Så hela denna helg sov jag 10timmar :S GALET!

Imorgon blire mer gaddning för min del :) blir skriva mamma&pappa då =)

Ha det så bra, så hörs vi! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0