spåren är borta.

Nu är alla spår borta efter min älskade Bagheéra :(
Spåren i snön, hans söta små tassar.
Ingen som sitter i fönstret och vill in, och skriker.
Ingen som sitter och skriker när pappa lagar mat.
Ingen som ligger i trappan och ska busa med en .
Ingen som sitter FÖRST vid matbordet när vi ska äta.
Ingen som ligger på tidningen när man ska läsa den.
Matskålarna är borta, och det är tyst i hela huset.

18/2 - 2009 var den VÄRSTA dagen i hela mitt liv.
Mitt liv rasade samman då, för att du försvann för oss älskling!
Varför va det alltid DU som råkade illa ut jämt?
Varför va det du som blev borta 1 vecka och sen kom tillbaka hem förlamad i bakänden?

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket min älskling.
Saknar dig varje sekund, och man tror fortfarande att du ska sitta där vi fönstret.
Går inte beskriva med ord va ONT det gjorde när vi va tvugna att ta bort dig :(
Jag vill ha dig tillbaka, jag vill att du ska va HÄR HOS MIG <3

Bagheéra Strandqvist, den finaste katten som någonsin har skådats på denna jord.
Jag älskar och saknar dig så himla mycket varje sekund. Du va den bästa som fanns.
Du va min bästa vän, du va den som man alltid krama på när man va ledsen.
Kom tillbaka hjärtat mitt, jag behöver dig varje sekund av mitt liv :(




Kommentarer
Postat av: Mia

krama

2009-03-06 @ 08:30:13
URL: http://zeppomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0