Förlåt för dåligt me skrivande nu ett tag!

Nu sitter jag här vi burken, och klockan är 10:57.
Klev upp halv 10 idag, nästan inte sovit någonting inatt :/
Blåst som bara FAN, och det har varit varmt när man försökt att sovit.
Plus att man kan ju faktiskt inte sova utan täcke heller!
Blir så irriterad varje sommar med det där, men jag sa till jocke att vi kunde ställa in fläkten.
Men nej, det blev inge med det! haha..

Sitter även och lyssnar på lite "godbitar" haha!
Och tänker mig tillbaka, tänker väldigt på massa minnen till dessa låtar.
Gamla som NYA minnen (: , mest nya faktiskt! haha..

Helgen va knepig :/

Fredagen - umgicks med Madde, sen hämtade jocke som hade druckit öl/ätit med roblar.

Lördagen - va hos jenny/daniel runt sex, vi sju åkte vi ut!
Då läckte det bensin och massa dylikt.
Sen hoppa kylarslangen utav plus att fläktremmen hoppa av!
Så vi blev stånas vi motorvägen 1timma, (rätt frustrerad) haha!
Åkte te stan och kolla, samt skoghall! =)
Sen f-haga som det inte va några folk i ALLS för den delen, haha..
Vi halv 2 släppte jag av alla, för då va dom trötta och ville hem.
Körde hem Eriksson! Sen fick jag ett hemskt samtal ..
Sandra&Norling skulle in till akuten, samt att Nörre, jocke och Roblar hade fått smäll i k-hamn :@
Sandra blev gipsad ända till låret, samt att Norling blev opererad i käken i 2½ timma!
För den va av på 3ställen.. JÄVLA IDIOTER!
Dom sa "Ni har våldtagit någon!!"
ÖÖÖH VAAA??
Dom tyckte att raggare är äckliga, liksom ens?
HIPHOPARE va dom också ska tilläggas..
Vi är ute för att ha KUL inte slåss, men det va tydligen dom!

Nu sitter jag här och tänker.
Tänk om det hade blivit värre med mina vänner än det är?
Tur att det gick som det gick egentligen, så ingen typ dog!
För dom va ju tydligen höga som berg dom som slog.
idioter, säger jag bara! fyyyfaan..
Låt oss aldrig va ute och ha KUL, förstör GÄRNA!

Vart hos Sandra/Norling dessa dagar typ!
Försöker hjälpa dom så mycket det går.
Om dom vill ha hjälp vill så att säga.

Hmm, nu blir det nog att försöka platta håret.
Det är fortfarande "fuktigt" haha..
Fult det ordet är =D

"  Finns inga farliga situationer, bara farliga personer  "
Mitt citat idag! haha



Härliga liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0