funderingarna är många..

Varför ljuga för någon man tycker om?
Det är ett problem som jag verkligen inte förstår alltså :S
Förstår inte hur man kan ljuga för någon man tycker om/älskar.
En vit lögn kan man ju alltid dra, liksom man kan gömma undan saker innan man visar dom.
Men om man t ex, träffar en och man inte säger någonting te den andra.
Utan ljuger/vränger på sanningen. För man får ju alltid reda på sanningen till slut.
Liksom, man kan ju ha tjej/kill kompisar..Men varför ska man ljuga om vem man ska träffa?
Det är just DET jag inte förstår?! Liksom, en del är så patetiska med sånt där =/
Bara att säga sanningen från början, men det tycker ju JAG då..
Sen va alla andra tycker, det kan ju inte ja ändra på.. menmen !!

GNR - November Rain ( så jävla underbart bra låt )

Är lite smått less på mitt liv om jag ska va ärli, bruker ALDRIG säga sånt..
För jag är visserligen rätt lyckli och nöjd över mitt liv..
Men just nu mår jag inge bra alls ;( jag vill bara försvinna ett tag..
Förstår absolut ingenting och 0*0 ibland av saker som händer och sker  ;(
va har jag gjort? va ska jag göra? varför? WHYYYYYYYYYY??

Igår va det VALBORG också.
Åkte me Sandra och Norling.
Tog det väldigt lungt faktiskt, va full men inte DRETFULL som jag brukar va.
Jag hade det väldigt trevligt faktiskt, vi va i Deje osv osv..
träffa många folk som jag inte hade träffat på år och dar kändes de som .

Imorgon ska jag köra åt Sandra och Norling.
Blir väl runt i stan och kolla runt, haha!!

Joakim Lindqvist - jag älskar dig <3
du är det underbaraste jag har i mitt liv.
mitt sol ljus när det är som mörkast ..
du finns alltid där för mig, ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!

Malin Norlund <3
tack för att du finns i mitt liv gumman :)
du är ängeln i mitt liv, så många sjuka saker vi har för oss =D haha
saknar dig varje sekund jag inte är med dig :) min fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0