hemlös katt!

Satt och skrev världens längsta inlägg förut typ!
Sen när jag skulle spara de, JA DÅ FÖRVANN DET :@

Gick hem till Jenny imorse, satt där och stre om allt och ingenting.
Sen ser jag den där hemlösa katten som är SÅ fruktansvärt söt..
Efter en sväng kom Malin hem till jenny även.
Då ringde ja in till "Djurskyddet" och fick prata med en tjej där.
Hon tyckte att vi skulle försöka locka in den på något sätt, och köra in den till dom.
För det är ju inte FÖRSTA gången någon ringer om den katten in till dom tydligen!
Så vi locka in den, gav den mat, busa med den osv.
Malin sprang hem till sin mormor för att hämta kattburen, och ja ringde mamma om bil.
Så mamma va seg som en kastrull, osv! Till slut kom hon med bilen åt mig :)
Då va det bara att köra hem henne, sen hämta Malin hemma hos Jenny.
Sen raka spåret till Hynboholm. Och där tog dom emot katten =)
Den hade tydligen kraftigt mycke me skabb, och ovårdad i pälsen då :(
Han va så himla söt, han va ju så gosig.. skulle lätt ha tagit den, men jag bor på tredje våningen!!
När vi hade fyllt i alla papper osv, och pratat om att han redan hade en tid på Onsdag för kastrering så skulle vi hem.
Så satt han där i fönstret och kollade på oss , typ som " lämna mig inte snälla " ..
Malin började gråta, och ja fick tårarna i halsen.. Och tänkte på Baggen =/ <3 ..
När jag såg han ligga där, och fick reda på att jag ALDRIG mer fick pussa på han och krama om han.
Jag ler när jag tänker på't, för jag får ALDRIG mer pussa på min katt..
Min katt som ja ÄLSKAR så jävla mycket!  Det är så otroligt sorgligt ;/ ..
Men iallafall, malin gråt, jag höll på att grina.. Men han får ju iallafall det BRA nu!
Hoppas denna saga slutar som alla barn-sagor.. Att det får ett lyckligt slut!
Att han blir adopterad och får ett BRA hem! Det är det enda jag vill.
Jag och malin sa det i bilen hem "Fan vilka djurvänner vi är"
Medans vi skrattade som fan, när vi försökte få in katten i buren och jenny sa " När fick katter back? " HAHA!
Tog ett bra tag att få in han i den buren *stackarn*

Jag skulle städa idag!
Men jag har gjort så hemskt mycke annat liksom! HAHA ..

Tisdag - Arbetsförmedligen - MÅSTE STÄDA!
Onsdag - Kanske passa Wille?
Torsdag - Hälsa på Sanna =D Saknar henne GRYMT mycket..
Fredag - Va me jocke, hoppas jag på! Och kanske umgås me Sandra&Norling..
Lördag - Chaufför åt Jenny&Daniel .
Söndag - Umgås med min kära kille? haha

Ny dag, nya tag! :)

Jocke , jag älskar dig otroligt mycket!
Finns inga ord i världen som kan uttryckas om hur MYCKET du betyder i mitt liv <3<3
Jag är kär i dig :) haha




Varför kan du ALDRIG va seroös på kort? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0