na na na na na .

sommarne är väl underbar eller hur?!
men någonting som jag saknar är förra sommaren ..
det fanns glädje, tårar, besvikelse, dagar fulla me skratt , spänningen!

ja det fanns otroligt mycke förra sommaren, sakner't faktiskt!
menmen, livet går ju vidare. jag har varit tillsammans me jocke 7månader imorgon 14/4 :)
älskar min lille skit ..
förra sommaren va DÅ va började umgås, och jag blev mer och mer förtjust i honom!
det va underbara tider de, min lille skit.. eller lille och lille han fyller fan 23 i år. herregud!

låg och funderade på livet i söndags morse ja när ja vakna efter en lördags natt/söndags morgon av ovanligt mycke skratt, funderingar på va folk håller på me egentligen när dom är fulla, haha  (ovanligt)
men ja kom fram te , jag vill ha barn :O
jag sa te mig själv innan jag hade körkort.
att ja inte ville ha barn innan ja skaffa körkortet..
och det har ja ju haft nu ett tag! men aah, inge barn i sikte här inte.
nej men man övar väl (shit elin, pinsam eller hur?)
nej men en liten onge vill ja nog ha i snar framtid (:

fia ska få, sanna har , hilmer ska ha :)
många som ska få/har som ja känner..
vill också ha en knodd att pussa på!
men ja har ju jocke ;D haha ..

hade wille idag ;D ska även ha han imorgon.
det är min lille underbara pöjk de.
han får väl va mitt barn då, haha!

nej men nu ska ja inte tråka ut er mer..

puss&kram

Kommentarer
Postat av: saaannnnaaaaaaaaa

vi får ses snart så fåru öva litte på James ;D haha

2009-05-17 @ 00:33:16
URL: http://rockabillysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0