Örebro osv!

Igår åkte jag och Malin halv 11 ifrån Skoghall (: .
Då bar det iväg till JET för att tanka, sen så bar det iväg.
Jag körde till Örebro, och jag fattade ingenting när vi kom fram om vi skulle följa "Marieberg´s" skyltarna eller ej.
Men vi hittade fram, och det va ju tur det .. HAHA!
Efter ca 5min kom Sanna också.. Henne har jag saknat grymt mycket (:
Kom på att vi inte träffats sen Power Meet förra året :O
HALLÅÅ??? Vi va liksom JÄMT förr innan ho flytta te kumla da!
En av mina bästa vänner, så ser man henne inte på ett år nu ;/ ändring sa ja! haha
Handlade mig ett linne och en "stickad kofta!" det va ju 30% på allt på Cubus i Örebro.
Vi käkade även, men dock inte min smak av mat. Men jag va ju hungrig! Så det fick slinka ner lite ändå. (haha!)

Vi va där till ca 4 ungefär!
Sen körde Malin hem, haha!
Jag va smart ja (: ont i fötterna och fotsvettes frodades..
AC på full volym blev, SKÖNT!
Satt och sjöng osv, haha! DÅRAR ..

När vi kom till Karlstad, svängde vi av till Jocke,Roblar,Bodil,Jonathan och Kristoffer.
Dom stog och grejade me Roblar´s pickup som inte vill starta.
Den laddar inte som den ska tydligen, så det måste va någon kabel som är skrot!
Men det är ju inte min bil, så aa =) bryr mig inte så mycket!
Det är ju visserligen synd om stackars Roblar (: , haha!

Jag fick världens skratt anfall när killarna stog och greja.
Så jag och Malin åkte och åt igen (för ovanlighetes skull)
Men VI va så fruktansvärt hungriga, haha!

Sen tillbaka, ja men då skulle killarna äta PAJ!
Så vi drog till Slussen och kolla på alla bilar och motorcycklar istället vi.
Inga fel det heller, träffade Sara & Malin. Sen efter en stund kom Honk och sa hej!

Det blev fruktansvärt kallt runt 8, så vi åkte hem till Malin och satte oss.
Båda hade sån jävla huvudvärk, så a fyfan :(
Åkte hem vi 10 kanske.. Sen la jag mig och sov som en dåre.
Vaknade inatt av att jocke pratade i sömnen, och jag vakna av att ja svarade tillbaka.
HAHA .. Sen hade han snott mitt täcke *brrrrr* så jag va tvungen att väcka han så han fick sitt täcke som låg på golvet.

Idag ska jag hem till mamma/pappa och tvätta faktiskt.
Måste ha RENA kläder tänkte ja mig.
Så jag inte springer runt som en lortboll, haha!

Lördag blir det att va Chaufför också då!
Kommer nog bli kul, om vi kommer till k-hamn (:
MYCKET folk då kan ja tänka mig!

Nej men nu ska jag göra mig iordning.

Hörs , puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0