Upside - down!

Nu är klockan kvart över ett denna fina Lördags dagen!
Jag sov till klockan va 12, pappa ringde då och väckte mig.
Min vanliga kommentar va "Nej jag sov inte" haha!
Han pratade på som bara den, att det va fint i Grums og!
Och massa andra saker!
Jag tänkte att jag skulle sova länge idag.
Eftersom jag ska köra sen ikväll.
Men jag klev upp vi kvart i ett. Så det är ju okej!
Solen skiner, men dock lite moln :/ gillar vi inte..

Fredagen va sådär för min del.
Jag va besviken, ledsen och mest förvirrad faktiskt.
Jag har ju haft roliga dagar faktiskt.
Och a, jag vet inte vart jag ska börja?
Jag vet iallafall att jag va så arg/besviken så jag gråt.
Och det va ju inte igår jag gråt precis!
Är inte den människan som gråter speciellt ofta,
men igår kom nog hela vänern kändes de som.
Men alla har sina perioder. Så nu behöver inga tårar fällas förens 2017 känns de som =)

Idag ska jag som sagt köra åt Daniel och Jenny  :)
Kommer nog bli väldans kul faktiskt.
Får se vilka som ska me dock, haha!
Det är ju den poängen också. För en del krånglar väl eller va det är?
Kristenehamn blir det iallafall!
Crusingen där är ju helt underbar..
Nog den roligaste av alla kan ja tänka mig.
Även Torsby, men då va ja också chaufför!
Och den va för 2veckor sen :) haha

Nästa helg är det MASSA saker i Arvika.
Plus att det är "Skoghalls Mârtén"
Tur att jag bor precis ovanför Centrum då! haha.
Bara att kliva ner de, och stirra en stund

Ikväll blir det MYCKET folk ute kan ja nog tänka mig.
Men nu ska jag hoppa in i duschen.
Kanske väcka Jocke någon gång?
Men han är ju också sleten, haha!

Ha en bra kväll allihopa!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0