Vecko Revyn!

Jag låg och läste i vecko-revyn igår kväll innan jag skulle lägga mig.
Det är HELT otroligt va folk ställer konstiga frågor, osv osv!
T ex, om hon Kenza eller va hon heter. Hon går tredje året på gymnasiumet och har hur mycket penninger som hellst.
Jag läste att hon fick 120.000 på en månad en gång!
Liksom, bara för att skriva ett blogg inlägg. Jag skulle också vilja käna på min blogg!
Men hur går man till väga? Det är många funderingar jag har på hur t ex
Kenza & Blondinbella blev såppas kända på sin blogg!

Men blondinbella har man väl tappat förtroendet för eller?
Jag skulle nog säga att den tjejen är en människa i en barbies värld.
Hon tror väl att hon är lite extra än oss vanliga människor.
Nej sån människa skulle jag absolut inte vilja bli.
Hur mycket pengar man än har, tror jag inte man ändras.
Eller kanske lite, man har ju råd att göra massa saker som man inte hade innan.
Men jag skulle nog inte ändras så mycket som person inte.
Jag skulle va den gamla vanliga Sophie, som bor i Skoghall utanför Karlstad.

Nåväl, jag har iallafall lite och göra idag!
Som jag dock MÅSTE göra..
Städa är ju prio, men va tusan!
Jag städade som bara tusan ett tag, tyckte det va kul osv.
Men NU, neeeej :S jag skjuter upp det dag för dag!
Men NU måste det göras. Jag kollar på dom stackars dammtussarna varje dag.
Som i princip säger " Snälla Sophie, dammsug upp mig! "
Det känns ju ungefär så :) haha..
Nej nu får jag banne mig ta nya tag här.
Sen ska jag in till Arbetsförmedlingen också *suck*
Dom har ju ändåså ingenting att säga till mig!
Du kan bli telefonförsäljare/körvförsäljare i Norge!
" NEJTACK.."
Om dom tror att ungdomar vill bli telefonförsäljare i Norge.
Så kanske vi hade frågat om det fanns, eller så skulle vi va det där vi bor!
Det finns ju ca 3st olika företag i Karlstad som är telefonförsäljare.
Nej, vettetusan va det ska bli?
Jobben kommer ju inte precis till en nu förtiden.
Det är folk som blir uppsagda hit och dit hela dagarna i ända.
 Och så frågar dom inne på Arbetsförmedligen om man söker massa jobb!
Klart man gör ett tappert försök, men man får ALDRIG något svar tillbaka.
Klart man tröttnar rätt mycket på att inte söka också.
Men de kanske dom inte förstår, dom har ju jobb dom!

Längtar så GRYMT mycket till sommaren.
Det som står planerat inför min sommar är iallafall
* Liseberg
* Power Meet
Sen ska jag banne mig njuta av sommaren.
Försöka bli brun kanske?
Det är ju så svårt för mig, haha!
Jag har ju inge pigment för 5öre.
Lite kanske, blir röd..Sen efter det röda VIT igen! Attans, haha

Imorgon är det Onsdag också!
Mamma&pappa åker ut med husvagnen då också.
Blir borta tills Söndags eftermiddagen ;/ kommer sakna dom!
Även om jag inte bor hemma, så saknar jag dom.
För brukar ju åka hem dit och äta osv.
Men dom kommer ju hem iallafall !!

Sen är det Torsdag, då blir det att åka och träffa Sanna :)<3
Saknar henne grymt mycket :)

Nej, men nu ska jag faktiskt duscha.
Sen börja med detta som kallas städning (: haha!

Ha en bra dag nu!
Ska försöka skriva varje dag nu framöver.

Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0