18-11-2009

Dagen började bra idag på "jobbet".
Fått NYTT system, så det är dock inte frakt sedlarna längre.
Nej, nu ska vi skjuta in allt på datorn.
Sen när vi lämnar av godset hos företagen som har beställt grejerna.
Kommer datorn fram igen, och vips så skjuter man av allt.
MYCKET smartare än allt krångel med alla frakt sedlar :)
Men första dagen med det idag, snacka om att typ ALLA inne på DHL va
lite vimsiga och sprang omkring och inte fatta någonting ;D haha!

Började även bra efter första stoppet.
Lastbilen stannade, och då var det bara att ringa till Wermlands Motor.
Attans vettu, fick vänta 1½ timme.

Klar vid 13:00 iallafall :) klagar inte!


Eftersom alla skriver vart ifrån dom köpt kläderna osv.
Ska jag också skriva om MIN bild.



Ansiktet - Likt pappa
Näsan - Likt pappa
Ögonen - Likt pappa
Händerna - Likt mamma
Tungan - Min egna

Det är såhär, min mamma&pappa har tillvärkat mig!!
That's about it suckerssssssssssssss ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jocke har väl det?

2009-11-30 @ 08:49:35
URL: http://sletjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

dåligt du skriver da!!! <3

2009-12-05 @ 03:37:21
URL: http://sletjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0