11mars!!

Ska uppdatera om hur helgen har varit :)

Fredag -

Gjorde inte så hemskt mycket på kvällen.
Jag&Jocke åkte hem till Farmor&farfar.
Sen efter vi varit där åkte vi hem till Mamma&Pappa.
Sen körde jag Jocke till garaget (:
Där satt han och målade på sin tavla och grejer.
Medans jag satt hos Madde och stre om ovärda saker som vanligt ;p


Lördag -

Klev upp vi nio, hoppade in i duschen.
Käkade frukost sen va de full rulle hela dagen.
Åkte till Kroppkärr och lasta flaket på Skodan fullt med skit.
Eftersom att vi kom på att åka till Tippen!
DOCK va det inte bara VI som kom på den idén inte.

Vi åkte till I2 och kollade på alla djur som fanns där.
Kameler, Elefanter och Lamor och massa.
Den tuffaste som fanns där va banne mig (Den långhåriga kon)
Träffade Malin&Roblar där också..

Vi fikade på Råtorps Café och där va det skit mysigt.
Första gången jag varit där. Så det va trevligt (:
Älsklingen bjur et en på fika då, <3

Drog hem till Skoghall och hämtade min bil.
Skulle ju byta till Sommardäck på den.
Men först var vi tvugna till Coop och handla lte grill saker.

När vi väl kom till Kroppkärr igen och skulle byta till däck.
Så insåg Jocke rätt fort att "Aa, Sophie får bara ha ha 2sommardäck"
Jag har väl "burnat" och haft mig lite väl mycket.
Så aah, jag får bara ha två sommardäck.
Men ska köpa nya, haha!!
FNISSAR hela tiden jag tänker på det alltså ;D

Sen började Grillningen ;D
ÅÅH som jag har längtat.
Grillade tillsammans med ett underbart gäng <3
Jag, Jocke, Malin, Jonathan, Liselott och Svensson
Tack för en underbart lyckad kväll.
Även om det blev några brända bitar *sorry*

Efter vi suttit i garaget ett tag och strit.
Så drog jag och Jocke till Forshaga till John.
Satt där och kikade på Körslaget och skratta!

Kom väl hem vi 11 tiden, sen blev det sängen.

Söndag -

Klev upp vi 9 tiden, sitter här nu och kollar på London INK.
Sen ska jag och Jocke till Olsäter samt Ikea ;D
Sen kanske en Auktion , det märks (:
Ikväll blir det Bingolotto iallafall.
MIN tur att vinna nu, Jocke har vönne 2helger i rad ;/ haha

Imorgon börjar jag jobba =)
Ska bli underbart skönt och roligt också ;d

Kanske skriver sen, annars imorgon!

PUSS <3



Älskar dig mest av allt, tack för du är så underbar <3


Kommentarer
Postat av: Johan

äru go eller? det e ju april nu ju :-p

2010-04-11 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0