20 april

Imorgon är de redan Onsdag!
Sen torsdag, sen fredag!
Sen LEDIG :)

Dock går ju helgerna alldeles för fort tyvärr :(

Ska sälja min gamle fööörd nu og (:

bestämt mig nu.
gått och funderat på jobbet hela dagen.

nej nu blire att sälja den, kommer sakna den.
men va tusan, man ska ju inte bara ha 1bil hela livet.
som är ens egna heller ;p

Jag saknar BMW;n och GMC Pikupen som faaaaaaaan :(
men aah, det är ju "bara" bilar.
Men dom är ta mig fan som ens kompis.
 (låter kanske dumt, men de är ju så)

nej nu ska ja städa.
orkar inte vänta på att min andra halva kommer hem och hjälper mig.
han slutar 5 idag, sen ska han handla efter jobbet =)
DUKTI KARL JAG HAR DA ;D

nej nu blire dammsuga/skura golven..
STOR städa toaletten (om orken kommer finnas kvar)

desperata hemmafruar ikväll då.
YEEEEEEEEEY =) som ja har längtat!

krya på dig elin mensvärk strandqvist ;)

PUSS PÅ ER DAAAA..


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha!! :D ja mensvärk har jag minsann ;)!! (tack :))

2010-04-20 @ 15:24:04
URL: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0