7april igen!

Besiktingen gick hyffsat!
3styckna 2;or..
Rost naturligtvis (har ju en fööörd)
Men det är lite svetsjobb så är det bra sen igen :) bra tycker jag!
Så älsklingen ska hjälpa mig till helgen, eller helgen efter!


Byta till Sommardäck till helgen också (:
Nu börjar det fan närma sig en skön vår/sömmer. GÖTT!

Lite pirrig inför Fredagen faktiskt!

Imorgon blir det träning, sen städa hemma hos mammas morbror!
Sen måste jag banne mig städa hemma hos mig också :) haha
Grus över allt, går ju knappast att gå barfota hemma ju ;o
För små stenar fastnar unner föttera, ORK ;D

Nej nu ska jag kolla vidare på "Arga Snickaren"
Det är ju snart "Fuskbyggarna" också.
Underbart bra program, förstår inte hur folk kan lura andra folk så.
Blir så förbannad så det kokar i mig iblann..

Kan inte förstår hur jag kan ha sån tur i mitt liv?
Underbar familj/släkt.
Och en UNDERBAR pojkvän.
Pojkvännen med stort P samt ett STORT K som i min stora Kärlek..
Är så otroligt kär i Jocke, så det är helt otroligt.
Jag älskar dig hjärtat!


Mina skor kom även idag också (:



Puss och kram :)


Min kärleks skatt :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0